سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیست دندانپزشکی بیمه پارسیان نوین دانا سینا البرز کوثر دی راضی

مزیت اصلی لمینت متحرک موقت چیست

    نظر

اسنپ اسمایل یکی از پرفروش ترین روش هایی است که برای زیبایی دندان ها استفاده می شود. هنگامی که دندان ها روی هم قرار می گیرند، اندازه، رنگ و طول آن ها تغییر می کند و ظاهر زیباتری به آن ها می بخشد. لمینت نوعی روکش است. ونیرها نوعی پوشش نازک به رنگ دندان هستند که روی خود دندان اعمال می شود.در واقع از لمینت موقت  برای زیباتر شدن لبخند و دندان های شما استفاده می شود. اما از کاربردهای دیگری نیز استفاده می شود که از جمله آنها می توان به ثابت کردن دندان، پرکردن دندان، پرکردن دندان شکسته، دندان کوتاه، دندان کج و نامتقارن، تمیز کردن دندان و تغییر رنگ دندان به گونه ای که قابل ترمیم نباشد استفاده کرد.

 

 

 

قالب گیری لمینت متحرک دندان چند مرحله دارد

 

 

قالب گیری لمینت متحرک دندان چند مرحله دارد :

قالب گیری لمینت موقت بعد خرید لمینت متحرک دندان نیاز به مراحلی دارد که اگر درست اسنجا بگیرد میتوانید بدون مشکل از محصول استفاده نمایید و اگر دل به کار نبنید باید از محصول خداحافظی کنید و برای شما کاربردی نخواهد داشت و جایش در سطل زباله است اما نکاتی در قالب گیرفتن این محصول نهفته است که ما برای اولین بار به شما خواهیم گفت

 

  1. اب جوش را اماده کنید
  2. ظرف و محل قالب گیری تمیز باشد
  3. جولی اینه قالب گیری کنید
  4. وقت کافی داشته باشید و تا چند ساعت ازاد باشد
  5. با دقت فیلم های قالب گیری را مشاهده کنید
  6. ایاد های ظاهری را به صورت دستی رفع نمایید
  7. روی دندان خود خطوط دندانی جهت طبیعی تر شدن ایجاد کیند
  8. از محصول توقع بالا نداشته باشد 

 

 

مزیت اصلی لمینت متحرک موقت چیست

 

 

مزیت اصلی لمینت متحرک موقت چیست :

 

  • به سادگی را از طریق فروشگاه اینترنتی قابل تهیه است با هزینه کم

  • به سادگی در دندانسازی هم انجام میشود با هزینه بالا

  • قابلیت شستشو و تمیز شدن است

  • مناسب رفتن به عروسی مجلس، محل کار، تفریح قرار عاشقانه مهم یا کاری

  • رفع عیوب و نقص های دندان مثل شکستگی، رنگ پریدگی و لکه های زرد

  • بدون درد و تراشیده شدن دندان

 

بعد خرید لمینت متحرک چه چیزهایی را  باید رعایت کنیم

 

 

 

بعد خرید لمینت متحرک چه چیزهایی را  باید رعایت کنیم :


  • توجه نمایید این محصول برای خورد و اشامیدن نیست و باید موقع غذا برداشته شود
  • با داشتن مسواک نرم بعد استفاده زیر اب سرد تمیز شود
  • برای تمیز کزدن از  خمیر دندان استفاده نشود
  • نحوه گذاشتن و برداشتن آن را یاد بگیرید
  • به آرام آن را خارج و داخل نمایید
  • این محصول گزینه درمانی نیست
  • استفاده 24 ساعته اکیدا ممنوع است
  • فقط زمانی که نیاز است استفاده شود.

 

 

 

لمینت متحرک دندان

 

 

جمع بندی :

لمینت متحرک دندان گزینه خوبی برای افرادی است که توانایی پرداخت هزینه زیادی را ندارند. این لمینت متحرک سیار یک پلیمر غیر رسمی است. این لثه های دندانی با استفاده از آزمایشگاه های پیشرفته و تکنیک های خاص برای شکل و فرم هر دندان ایجاد می شوند. با این حال، می توانید لمینت متحرک را با کمترین هزینه به صورت پیش ساخته تهیه کنید.همانطور که در بالا ذکر کردیم و گفتیم ، کامپوزیت متحرک زیبایی و مرتبی دندان های شما را حفظ می کند. بنابراین لمینت های متحرکی که ما ارائه و عرضه می کنیم، توانایی بالایی در پوشش عیوب دندانی دارند.


اجسام سخت را با دندان یا لمینت نخورید.

    نظر

  همانطور که قبلا خواندید، روکش های دندانی باید مانند دندان های واقعی مراقبت شوند. طبق معمول روزی دو بار با یک خمیر دندان خوب مسواک بزنید و نخ دندان بکشید. هنگامی که لمینت به دندان ها چسبیده است، مسواک زدن اهمیت بیشتری پیدا می کند. این به این دلیل است که بهداشت نامناسب دهان می تواند منجر به بیماری لثه شود. این می تواند منجر به رکود لثه شود.رکود لثه برای افراد لمینیت بسیار ترسناک است. این به این دلیل است که بافت لثه عقب می نشیند و خط لثه تغییر مکان می دهد و لبه های لمینت را نیز آشکار می کند. و ظاهری غیر طبیعی به طرح لبخند می بخشد.

 

 

 از خمیر دندان مناسب استفاده کنید



 از خمیر دندان مناسب استفاده کنید

برخی از خمیردندان ها ممکن است حاوی موادی باشند که به شدت ساینده هستند. این خمیر دندان دندان ها و لمینت شما را فرسوده می کند. هنگامی که برای خرید خمیر دندان به فروشگاه یا داروخانه می روید، برچسب روی بسته خمیر دندان را بخوانید و محتویات یا مواد تشکیل دهنده آن را بخوانید.به عنوان یک راهنمای ساده، اگر خمیر دندان انتخابی شما حاوی موادی مانند پراکسید هیدروژن، بی کربنات سدیم یا جوش شیرین باشد، ممکن است برای مراقبت از لمینت دندان شما مناسب نباشد.پراکسید هیدروژن اثر ساینده و خورنده روی سطح لمینت دارد و بی کربنات سدیم رنگ آن را تغییر می دهد. بر این اساس، شاید بهتر باشد به جای محصول خمیری برای تمیز کردن دندان و به طور کلی لمینت، یک محصول ژل را انتخاب کنید. این به این دلیل است که حاوی هیچ یک از مواد ذکر شده نیست. از طرفی چون خود لمینت دندان تقریباً سفید و همرنگ دندان است، استفاده از خمیر دندان سفیدکننده برای تمیز کردن آن توصیه نمی‌شود زیرا ممکن است به لمینت آسیب برساند.

 

اجسام سخت را با دندان یا لمینت نبرید.

 


اجسام سخت را با دندان یا لمینت نبرید.

متأسفانه برخی از افراد از دندان های خود برای اهداف نادرستی غیر از جویدن غذا استفاده می کنند. مثال بارز این امر می تواند باز کردن درب بطری باشد. متأسفانه، این فعالیت ها می تواند برای لمینت و همچنین دندان های شما مضر باشد. اگر عادت دارید به طور ناخودآگاه وسایلی مانند مداد، خودکار یا حتی یخ را روی دندان های خود قرار دهید، با اجتناب از لمینت دندان خود از آن مراقبت کنید.مراقبت از لمینت دندان به موارد فوق محدود نمی شود. و غذاهای سفت (مانند هویج خام، سیب، خورش های غلیظ و سفت و تکه های گوشت از جمله تکه های کوچک استخوان) جویدن توصیه نمی شود. به خصوص اگر وعده غذایی یا میان وعده شیرین یا اسیدی باشد.


آیا میدانید لمینت کامپوزیت دندان دقیقا چیست

همانطور که در بالا ذکر شد لمینت دندان یکی از پرطرفدارترین خدمات دندانپزشکی و روشی برای ترمیم دندان است که برای زیبایی دندان ها و زیبایی لبخند انجام می شود. لمینت ها از یک سری روکش استفاده می کنند که به شما امکان می دهد ظاهر دندان های خود - رنگ، شکل و اندازه - را به دلخواه تغییر دهید.ونیرهای کامپوزیت و لمینت‌های دندان روش‌های دندانپزشکی زیبایی و راه‌حل‌های پیشرفته هستند که به شما امکان می‌دهند از دندان‌های سفید، مرواریدی و سالم لذت ببرید. این یک ماده نازک به شکل ویفر است که به رنگ دندان ساخته می شود و برای رفع مشکلات مختلف دندانی به جلوی دندان ها متصل می شود.


لمینت های دندان که معمولاً به عنوان روکش دندان شناخته می شوند، از پرسلن یا مواد کامپوزیت ساخته می شوند. این لایه نازک از مواد روی دندان های طبیعی شما قرار می گیرد تا به محافظت از آنها در برابر پوسیدگی و بهبود ظاهر لبخند شما کمک کند. بنابراین می‌توان آن‌ها را به عنوان روکش‌های زیبا برای دندان‌های شما در نظر گرفت و باعث یکنواخت‌تر، روشن‌تر و سفیدتر به‌نظر رسیدن آن‌ها می‌شود. لمینت انواع مختلفی دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

 

آیا میدانید لمینت کامپوزیت دندان دقیقا چیست

 

 


تفاوت بین لمینت دندان و روکش دندان چیست؟

درمان های مختلفی برای بهبود ظاهر و زیبایی دندان ها وجود دارد. روکش دندان و لمینت دندان دو روش پرکاربرد هستند که معمولاً بسیاری از افراد آن را اشتباه می گیرند. هر دو روش شامل یک سری پوشش است.


روکش‌های دندانی لایه‌های نازکی به رنگ دندان هستند که روی سطح دندان‌ها قرار می‌گیرند تا ظاهر دندان‌ها را بهبود بخشند و لبخندی زیباتر به بازدیدکنندگان بدهند. روشی که برای قرار دادن روکش ها استفاده می شود کم تهاجمی است و نیاز به برداشتن مقدار کمی از مینای دندان برای قرار دادن آنها دارد.


لمینت های دندان عملکردی مشابه روکش ها دارند و گاهی اوقات این دو اصطلاح به جای هم استفاده می شوند. لمینت از این نظر متفاوت است که بسیار نازک تر است و برای نصب نیاز به حذف مینای دندان کمتری دارد.


دانستن تفاوت بین لمینت های دندانی و روکش های دندانی مهم است زیرا می تواند به بیماران کمک کند تصمیم بگیرند که کدام گزینه برای دندان ها و نیازهای لبخندشان بهترین است. به عنوان مثال، افرادی که دندان های کج یا شکاف دارند ممکن است بهتر باشد روکش هایی را تهیه کنند که انعطاف پذیرتر و پایدارتر از لمینت های دندانی هستند. با این حال، اگر تغییر رنگ یا براده‌های جزئی مشکل باشد، لمینت انتخاب خوبی است زیرا سبک وزن است و نیازی به برداشتن مینای دندان ندارد.


آیا استفاده از کلمه پوشش برای لمینت و کامپوزیت صحیح است؟

اجازه دهید یک بار برای همیشه این موضوع را توضیح دهم تا در دام روکش ها و پوشش های سطحی نیفتید. لمینت ها و کامپوزیت ها از انواع پوشش های سطح دندان هستند. این فقط جلوی دندان ها را می پوشاند. اما روکش پوششی است که به طور کامل مانند کلاه روی دندان می افتد و تمام سطوح دندان را می پوشاند. پس اگر به اشتباه لمینت و کامپوزیت یا لومینیر یا روکش می نامید بدانید که این یک اشتباه اصطلاحی است و از نظر دندانی و علمی نادرست است.

 

 

کامپوزیت روکش چیست؟

یکی از انواع لمینت های موجود رزین کامپوزیت نام دارد. این یک گزینه ارزان تر و کاربردی تر است. لمینت های رزین کامپوزیت معمولاً قبل از نیاز به تعویض حدود 5 تا 7 سال دوام می آورند که آنها را در دسته لمینت های با دوام متوسط ??قرار می دهد. بنابراین کامپوزیت ها به طور کلی لمینت دندان برای افرادی با دندان های حساس و آسیب پذیر محسوب می شوند.


لمینت دندان پوششی بسیار نازک اما بادوام است که برای زیباتر شدن دندان ها و داشتن ظاهری بسیار طبیعی روی دندان ها اعمال می شود. 2. لمینت سرامیکی چیست؟

 

نوع دیگری از لمینت روکش چینی است که حتی گزینه ای زیباتر و غیرعادی تر است. لمینت های چینی به طور کلی نور را مانند دندان های واقعی منعکس می کنند، عملکرد بهتری دارند و شبیه دندان های واقعی به نظر می رسند. بنابراین این نوع لمینت ظاهر طبیعی تری نسبت به ونیر کامپوزیت دارد.